چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۷
کد خبر: ۸۲۴۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
در پی استقبال چشم‌گیر علاقه‌مندان به ادبیات آیینی، مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی نذر شعر تا 30 مرداد تمدید شد.
مهلت ارسال اثار به جشنواره ادبی «نذر شعر» تمدید شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ جشنواره ادبی «نذر شعر» به مناسبت دهه کرامت و در بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ترویج و احیای شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت(ع) به زبان فاخر شعر برگزار و از شاعران آیینی برگزیده تجلیل خواهد شد. در این جشنواره  از تمامی دوستداران اهل بیت(ع ) و به ویژه شاعران دلباخته آن حضرات دعوت شده است تا اشعاری که در ستایش آن بزرگواران سروده‌اند را ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود.

تاکنون بیش از 100 شاعر از شهرهای مختلف ایران آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 مرداد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شاعران آیینی حمیدرضا شکارسری، قاسم صرافان و صابر قدیمی داوری این جشنواره را برعهده دارند.

مراسم اختتامیه جشنواره «نذر شعر» ساعت 16 چهارشنبه 4 شهریور مصادف با میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود و طی آن به نفرات اول تا هشتم هدایایی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

این جشنواره از سوی فرهنگسرای خاتم با همكاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) تا 30 مرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی www.khatam.farhangsara.ir نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به فرهنگسرای خاتم(ص) واقع در یافت آباد، خیابان حیدری جنوبی، خ شهید پژاند، بوستان لواسانی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 66207068 تماس بگیرید.
برچسب ها: فرهنگسرای خاتم
نظر شما