جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۷
کد خبر: ۸۲۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
برای اولین بار و با حضور شرکت کنندگان در موزه هنرهای دینی امام علی(ع):
شرکت کنندگان و داوران بخش مسابقه عکاسی تئاتر چهارمین جشنواره تئاتر شهر در موزه امام علی(ع) گردهم آمدند تا برای اولین بار در مسابقات عکاسی کشور، داوری این بخش با حضور خالقان آثار برگزار شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهردار تهران؛ رضا موسوی مسئول بخش مسابقه عکاسی تئاتر جشنواره تئاتر شهر درباره این مراسم گفت: مهمترین جریان بخش عکس، برگزاری داوری زنده آثار است. افرادی که در این بخش شرکت کرده بودند همراه داوران در سالن آمفی‌تئاتر موزه امام علی(ع) گرد هم آمدند تا برای اولین بار در تاریخ مسابقات عکاسی تئاتر، به طور زنده شاهد روند داوری اثر خود باشند.

وی ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان در سکوت کامل به صدای داوران، بیان نظراتشان درباره هر عکس، بالا آمدن و پایین رفتن امتیازات گوش دادند.

موسوی با تشریح مراحل داوری آثار گفت: پس از اتمام ارزیابی تمامی آثار رسیده به این مسابقه، شرکت کنندگان از سالن بیرون رفتند تا داوری نهایی آثار به صورت مخفی انجام شود. به این ترتیب تمامی شرکت کنندگان کاندیداهای این بخش را شناختند اما هیچ کس از آثار برگزیده جشنواره مطلع نیست.

رضا موسوی درباره کاندیداهای بخش مسابقه عکس چهارمین جشنواره تئاتر شهر گفت: در این مرحله 7 عکاس به عنوان کاندیداهای بخش مسابقه عکس انتخاب شدند که شامل خانم‌ها مریم ملک، سمانه جویا، پریناز آل آقا، ساناز دریایی، ساینا قادری و آقایان حسین اسماعیلی و مسعود میرمیری بودند.

وی تعداد عکس های رسیده و شرکت کنندگان در این بخش را 320 قطعه عکس از 78 عکاس اعلام کرد و گفت: نفرات اول تا سوم این بخش در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

چهارمین جشنواره تئاتر شهر به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 26 شهریور تا 2 مهر ماه 1394 در هشت بخش، در سالن‌های تئاتری پایتخت برگزار می شود.

نظر شما