جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۹
کد خبر: ۸۲۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
فرهنگسرای اندیشه با مشارکت مجله عصر اندیشه و مرکز تحقیقات علوم انسانی اسلامی صدرا دومین شب علوم انسانی را با عنوان «دفاع از فلسفه» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دومین شب علوم انسانی با عنوان دفاع از فلسفه به منظور بزرگداشت پرفسور «کرستین یحیی بونو» فیلسوف و الهی‌دان فرانسوی و دکتر «عبدالحسین خسروپناه» رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور جمعی از فعالان برجسته علوم انسانی کشور است دکتر «ژولین پلیسیه» نویسنده و پژوهشگر دانشگاه تولوز فرانسه که برای ١٠ روز به تهران سفر کرده، به همراه دکتر محمدتقی صدرایی سخنرانی خواهند کرد. همچنین در این نشست از تابلوهای طراحی چهره پرفسور بونو و دکتر خسروپناه نیز رونمایی خواهد شد.

پیش از این اولین شب علوم انسان خرداد ماه با حضور دکتر کریم مجتهدی چهره ماندگار فلسفه، پرفسور پیر دورتیگیه فیلسوف فرانسوی، دکتر سیدیحیی یثربی، حجت الاسلام رضا غلامی، شهریار زر‌شناس، پیام فضلی‌نژاد، دکتر یعقوب توکلی، دکتر فرزاد جهان بین، دکتر عطالله رفیعی آتانی و... در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

دومین شب علوم انسانی ساعت ١٨ یکشنبه ١۵ شهریور ۱۳۹۴ با مشارکت مجله عصر اندیشه و مرکز تحقیقات علوم انسانی اسلامی صدرا در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان برگزار می‌شود و سجاد نوروزی نیز مجری- کار‌شناس میزگردی خواهد بود که میان این اندیشمندان برگزار می‌شود.
نظر شما