شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۶
کد خبر: ۸۲۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
گپ و گفت لیلا مومن‌پور با زوج‌ها در فرهنگسرای خاتم:
در دومین نشست مشاوره‌ای و کارگاهی «پنجره خاطره‌ها» موضوع مهارت‌های ارتباطی همسران با حضور لیلا مومن‌پور مورد طرح و بررسی قرار گرفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نشست که روز یکشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور علاقمندان در سالن آمفی تئا‌تر خاتم برگزار شد مخاطبان با فنون ارتباطی مثبت برای شکل گیری یک رابطه موفق با همسر آشنا شدند. 

لیلا مومن‌پور کار‌شناس برنامه موضوعات مشاوره‌ای در حوزه خانواده را به صورت گروهی برای مخاطبان بیان کرد و در قالب گفتگو با مسایل آنان آشنا شد. 

اهمیت درک متقابل و همدلی در تحکیم روابط همسران و بهره گیری از نقش ابراز علاقه کلامی و استفاده از تکنیک مرور خاطرات خوب و مشترک از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.  هم چنین آشنایی با مهارت شناخت نیازهای همسران و ارائه چهار راهکار کاربردی برای کاهش میزان دخالت خانواده‌ها از جمله مباحثی بود که در این نشست تشریح شد. 

نشست‌های کارگاهی و مشاوره‌ای «پنجره خاطره‌ها» با هدف ارایه مشاوره به زوجین در راستای ارتقاء کیفیت سبک زندگی و تحکیم نهاد خانواده در فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود. در این نشست‌های کارگاهی و مشاوره‌ای لیلا مومن‌پور کار‌شناس ارشد مشاوره به ارایه نتایج سال‌ها پژوهش و تدریس خود در زمینه ارتباط موفق زوجین می‌پردازد. 

وی مجری و کار‌شناس برنامه صدا وسیما، دارای ۸ سال سابقه تدریس دوره‌های مهارتهای ارتباطی و فن بیان و مدرس کارگاه‌های مثبت اندیشی است.  در این برنامه هم چنین شرکت کنندگان تجارب و خاطرات خود را بیان می‌کنند و سپس کار‌شناس برنامه به تحلیل خاطرات بیان شده و ارائه مطالب کار‌شناسی در باره شیوه‌ها و فنودن ارتباط موفق زوجین با یکدیگر می‌پردازد. 

تکنیکهای ارتباط کلامی همسران و راهکارهای مثبت اندیشی در زندگی برای بهبود روابط همسران، هوش عاطفی و نقش آن در تحکیم روابط زوجین، شیوه درست رفتار و گفتار در اختلاف نظر‌ها و و همدلی متقابل بین زوجین و اهمیت رضایت از زندگی زناشویی، محورهای موضوعی نشست‌های کارگاهی «پنجره خاطره‌ها» است. 

نشست «پنجره خاطره‌ها» روزهای یک شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی تئا‌تر خاتم به نشانی یافت‌آباد، شهرک ولی‌عصر، انتهای حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای خاتم
نظر شما