پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۴
کد خبر: ۸۲۸۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «با ما به روز باشید» با عنوان «آشنایی با مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان» پنج شنبه ۱۹ شهریور «ساعت ۱۷ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه مهدی مقیمی دکترای مکانیک و استاد دانشگاه علم و صنعت به ارائه تاریخچه و هدف از شکل‌گیری پارک‌های علم و فناوری (دره سیلیکون)، ضرورت و اهمیت وجود مراکز رشد در تعامل با اقتصاد مقاومتی، ساختار پارک‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، فرصت‌ها و تهدیدها مرتبط با مراکز تحقیقاتی، روند تشکیل شرکت دانش بنیان و قوانین حمایتی، نحوه تعامل با مراکز سرمایه‌گذاری (صندوق نوآوری و شکوفایی) می‌پردازد و در پایان تجربه موفق از بدو تاسیس یک شرکت تا شکل‌گیری یک واحد فناوری را برای مخاطبان ارائه می‌دهد. 
 
سلسله نشست‌های تخصصی «با ما به روز باشید» در فصل تابستان روزهای پنجشنبه هر هفته با حضور استادان برجسته، موضوعات علمی را آموزش داده است. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
برچسب ها: فناروی اطلاعات
نظر شما