شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۸۲۹۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس، مجموعه‌ای دیدنی از آثار کاشی شکسته و ویترای «مینا رستگارمنش» را به معرض نمایش گذاشته است.
آثار ویترای در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه بیش از ۲۰ تابلو و قاب آئینه کار شده با استفاده از هنر ویترای و کاشی شکسته به معرض نمایش گذاشته شده است؛ همچنین در طول برپایی این نمایشگاه، مینا رستگارمنش با اجرای کارگاه آموزشی، بازدیدکنندگان را با این هنر آشنا می‌کند. 

مینا رستگار منش متولد ۱۳۶۵، به مدت چهار سال است که به صورت تخصصی در رشته ویترای و کاشی شکسته فعالیت می‌کند؛ در کارنامه هنری وی حضور در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی یاسوج، تبریز، کیش و... به چشم می‌خورد. 

این نمایشگاه هنری از ۲۴ شهریورماه آغاز شده و تا ۳۰ شهریور، همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما