چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۴
کد خبر: ۸۳۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
فیلم سینمایی «ملکه» روز دوشنبه ۳۰ شهریورماه در فرهنگسرای ابن‌سینا با حضور عوامل فیلم نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش فیلم «ملکه» در فرهنگسرای ابن‌سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای ابن‌سینا هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر را روز دوشنبه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۸با حضور کارگردان و سایر عوامل فیلم نمایش داده و سپس نقد و بررسی می‌شود. 
 
فیلم «ملکه» در جشنواره سی‌ام فجر با نامزدی در ۱۴ رشته رکورددار بود، تنها برنده سه جایزه سیمرغ بلورین بهترین موسیقی، سیمرغ بلورین بهترین طراحی و صحنه و لباس و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای شد. همچنین با دریافت ۱۱ تندیس از شانزدهمین جشن خانه سینما در سال ۱۳۹۳ خبرساز شد و در دوازدهمین جشنواره مقاومت در کرمان نامزد شش عنوان جایزه شد. از دیگر افتخارات این فیلم سینمایی دریافت جایزه «صلح و حقوق بشر» فوروم حقوق بشر و دیپلم افتخار هیات داوران مسابقه بین‌الملل از جشنواره «مذهب امروز» در کشور ایتالیا است. 
 
مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، حسین باشه آهنگر، همایون ارشادی، مالک سراج، مهدی سلطانی و حمید رضا آذرنگ از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
  
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما