شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۸
کد خبر: ۸۳۰۸۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
برنامه «هم عهدی با شهدا» به مناسبت هفته دفاع مقدس به منظور شناخت صحیح از سبک زندگی شهدا و تکریم شهیدان و خانواده‌های ایشان، توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰ و مراکز تابعه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «هم عهدی با شهدا» که با هدف تکریم و پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس و زمینه‌سازی برای همراهی و همدلی نسل جوان با شهدا طراحی شده است. در این برنامه دو غرفه ایستگاهی در محوطه بیرونی ضلع جنوبی میدان شهرری با نامهای «هم عهدی با شهدا» و «ایستگاه صلواتی» برپا خواهد شد. در غرفه «هم عهدی با شهدا» مخاطبان و علاقه مندان می‌توانند یکی از ۲۳ هزار شهید شهر تهران را به‌عنوان هم عهد و هم پیمان خود انتخاب و پلاک و شناسنامه هم عهدی با شهید مورد نظر را از غرفه دریافت کنند، مطالعه زندگینامه و خاطرات شهید هم عهد، زیارت مزار شهید، و ملاقات با خانواده شهید و انجام سایر امورات آن شهید بزرگوار از فعالیت‌هایی است که در این برنامه هم عهدی اجرا خواهد شد. 
  
در این برنامه از چهره‌های شاخص شهرری از جمله آیت‌الله ری شهری تولیت حرم حضرت عبدالعظیم، حجت الاسلام شاه چراغی امام جمعه شهرری، قهرمانان ملی و ورزشی منطقه مثل، علیرضا دبیر، هادی ساعی، حمید سوریان و همچنین جمعی از شخصیت‌های سیاسی و ایثارگران منطقه مانند حاج حسین فدایی نیز دعوت خواهد شد. 
 
این برنامه ۳۱ شهریور و یکم مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در ضلع جنوبی میدان شهرری و دوم مهر در فلکه اول دولت آباد - بوستان مهران برگزار می‌شود.
نظر شما