چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۸۳۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
فرهنگسرای بهاران برگزار می‌کند
فرهنگسرای بهاران با برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب «خط تماس» پیرامون زندگی و شخصیت شهید سرلشکر احمد کاظمی، شهید عرفه، به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «خط تماس» نوشته محمدرضا بایرامی، نویسنده معاصر ایرانی است که در روز ۳۱ شهریور ماه، یک روز پیش از روز عرفه با حضور نویسنده کتاب و حسن فتاحی، منتقد و نویسنده، نقد و بررسی می‌شود.
  
حسین فتاحی متولد ١٣٣۶ یزد است و در سه حوزه تألیف، ترجمه و بازنویسی متون کلاسیک فارسی برای کودکان و نوجوانان آثار متعددی منتشر کرده است که «آتش در خرمن»، «پسران جزیره» و «عشق سال‌های جنگ» از جمله آثار اوست.

محمدرضا بایرامی در مقدمه رمان «خط تماس»، نوشته است: اگر بیهقی، که من ذره‌ای هم نیستم در مقابل عظمت ادبی او، تاریخ را با خاطره‌نگاری و قضاوت پیوند داده، من هم به وسع یا گمان خود، آن را با چیزی پیوند داده‌ام که تخیلی است از جنس شناخت.

رمان «خط تماس» در نوع خود کم‌نظیر است، چراکه زندگی و خاطرات شهدا کمتر در قالب رمان منتشر شده است. 

گفتنی است، نشر «فاتحان» با همکاری کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف‌آباد و مؤسسه فرهنگی _ هنری سابقون، رمان «خط تماس» تألیف «محمدرضا بایرامی» را در ۲۴۵ صفحه منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۳۱ شهریور به میدان بهاران، بوستان بهاران، فرهنگسرای بهاران مراجعه کنند. تلفن ۶۶۲۱۸۵۶۸ پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان به حضور در این جلسه است.
نظر شما