پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۳۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
غرفه‌های متعدد فرهنگی به همت فرهنگسرای رویش و با مشارکت فرودگاه مهرآباد از ۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه به مدت ۷ روز به مناسبت هفته دفاع مقدس در ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد از ساعت ۹ تا ۱۹ برپا خواهد بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه هم عهدی با شهدا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و ۱۴ نقطه پر رفت و آمد در حال اجرا است. از این­رو فرهنگسرای رویش همپای دیگر مراکز سازمان هم عهدی با شهدا را در فرودگاه مهرآباد تهران اجرا می‌کند. 
 
در این برنامه مسافران فرودگاه می‌توانند در غرفه یادیاران با دکور سنگر و فضای جبهه و ۸ سال دفاع مقدس عکس یادگاری بیندازید و‌‌ همان لحظه عکس خود را هدیه بگیرند. 
 
همچنین نگارگذر تصاویر شهدا و رزمندگان و تابلوی شهدای به شهادت رسیده در ظهر عاشورا، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مسابقه کتابخوانی از دیگر بخش‌های این برنامه است. 
 
هم عهدی با شهدا طرحی ویژه است که در آن هریک از داوطلبان با یکی از سی هزار شهید شهر تهران هم پیمان می‌شوند و با امضای پیمان‌نامه متعهد می‌شوند راه و یاد آن شهیدان را زنده نگه دارند. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی، بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی فراهانی، کوچه شهید وادی‌زاده، فرهنگسرای رویش مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس بگیرند.
نظر شما