جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۸
کد خبر: ۸۳۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، پیر هادی، فرمانده بسیج شهرداری تهران و فرماندهان بسیج مناطق و سازمان‌های شهرداری دوم و سوم مهر ماه از نمایشگاه چهل چراغ فرهنگسرای رضوان بازدید کردند.
بازدید مدیر کل بنیاد شهید و فرمانده بسیج شهرداری تهران از نمایشگاه چهل چراغبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با ابراز تشکر از برپایی نمایشگاه چهل چراغ، معرفی شهدا در قالب صوت، متن و تصویر با المان‌هایی زیبا را از کارهای فاخر و قابل توجه دانست و گفت: اجرای خوب و آبرومندانه برنامه‌های این هفته ارزشمند است. 

وی عزت و اقتدار در نظام اسلامی را متأثر از دلاور مردی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امیدوارم به این معنا و معرفت رسیده باشیم که بدانیم ایستادگی دیروز ایثارگران و شهدا، به عبارتی سرمایه گذاری دیروز آن‌ها متضمن عزت و عظمت امروز و تعالی فرداست. 

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران نیز برپایی این نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی هنری در گلزار شهدا را در جهت آشنایی شهروندان با شهدا ارزشمند توصیف کرد. وی همچنین در طرح اکرام محسنین و ایستگاه هنری این پاتوق فرهنگی هنری نیز شرکت کرد. 

تمامی فرماندهان بسیج مناطق و سازمان‌های شهرداری نیز در این بازدید پیرهادی را همراهی کردند.
نظر شما