جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۵
کد خبر: ۸۳۲۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
به همت موسسه تصویر شهر، پاتوق فیلم کوتاه در «پردیس سینمایی ملت» از اواسط مهرماه برپا می‌شود.
ایجاد پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم کوتاه در «پردیس ملت»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلی احمدی با اعلام خبر برنامه‌ریزی برای ایجاد پاتوق فیلم کوتاه در «پردیس سینمای ملت» گفت: امروز فیلم‌های بلند سینمایی وضعیت چندان مطلوبی در گیشه و بعضاً کیفیت تولید ندارند و لزوم توجه دوچندان به فیلمسازان کوتاه که آینده سینمای این کشور در دستان آنهاست، بیش از پیش به چشم می‌آید. 
 
مدیرعامل موسسه تصویر شهر ادامه داد: ما فکر می‌کنیم که فیلم کوتاه و مستند می‌تواند بعضی از خلا‌های هنری و تکنیکی سینمای ایران را پر کند. این اتفاق مهم، بدون حمایت و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در حوزه فیلم کوتاه میسر نیست. 
  
وی افزود: تصویر شهر به عنوان موسسه تولیدی – خدماتی در سینمای ایران که مدیریت پردیس‌های ملت، تماشا، راگا و رازی را برعهده دارد، تصمیم به ایجاد «پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم کوتاه» در پردیس سینمایی ملت گرفته است. 
  
موسسه تصویر شهر وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است که علاوه بر فعالیت‌های مربوط به تولید، اکران و...، در حوزه تبلیغات نیز در حال تلاش برای ایجاد کمپین «سینما_منتظر_شماست» در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است تا از این طریق، توجه مردم را به سینما رفتن جلب کند.
نظر شما