چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۳۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
برگزیدگان مسابقه عکس‌های موبایلی «میراث ماندگار» با موضوع عناصر تاریخی و فرهنگی شامل سر در منازل، مساجد، بناهای تاریخی، سقاخانه‌های قدیمی، معماری و سبک زندگی مردم منطقه چهارده اعلام شد.
برگزیدگان مسابقه «میراث ماندگار» اعلام شدندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در مسابقه عکس‌های موبایلی «میراث ماندگار» که از ۲۰ مرداد تا ۱۵ شهریورماه در سطح منطقه چهارده برگزار شده بود، علاقه‌مندان عکس‌های خود را با موضوع عناصر تاریخی و فرهنگی و همچنین سبک زندگی از طریق اینستاگرام و تلگرام فرهنگسرای اخلاق و یا به‌صورت حضوری به دبیر خانه مسابقه در نگارخانه کلک خیال ارسال کردند.

روز بیستم شهریورماه، هیئت داوران با مشارکت کانون فیلم مردمک به سرپرستی عکاس پیشکسوت «قاسم حاج محمدی» از بین ۳۰۰ اثر رسیده ۲۰۴ عکس را انتخاب کردند که هیئت داوران نیز بر اساس شاخص‌های ترکیب بندی، وضوح و موضوع عکاسی، ۵ اثر بر‌تر را انتخاب کرد.

آثار محمد افتخاری، مائده اجدادی، محمد معین باقری، سمیه حسنی و فاطمه هاشمی مطهر به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم مسابقه را کسب کرد. 

جایزه این دوره از مسابقات، کارت‌های هدیه ۸ میلیون ریالی، ۵ میلیون ریالی، سه میلیون ریالی، دو میلیون ریالی و یک میلیون ریالی همراه با لوح تقدیر است. 

همچنین علاوه بر ۵ اثر بر‌تر، ۵۰ اثر نیز جهت برگزاری نمایشگاه انتخاب شده که این آثار تا ۲۲ مهر ماه در نگارخانه کلک خیال در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آیین اختتامیه مسابقه و اهدای هدایای نفرات بر‌تر در مراسمی همزمان با رونمایی از کتاب «میراث ماندگار» در فرهنگسرای اخلاق برگزار خواهد شد.
نظر شما