پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۷
کد خبر: ۸۳۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کارگاه آموزشی «فن بیان و گویندگی» با حضور علیرضا معینی مجری و گوینده رادیو، در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی «فن بیان و گویندگی» در فرهنگسرای سرو‏به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه آموزش فن بیان و گویندگی با حضور علیرضا معینی با هدف ارائه نحوه ارتباط صحیح و موثر گفت‌وگو در جامعه و خانواده به صورت تخصصی و نیز نحوه صحیح بیان در فرهنگسرای سرو اجرا خواهد شد. 

در این دوره‌ها علاقه‌مندان و متقاضیان به صورت آکادمیک و عملی تحت آموزش قرار می‌گیرند و به کسب مهارت‌های دوبلاژ و گویندگی می‌پردازند تا خود را برای ورود به عرصه سینما و تلویزیون و رادیو آماده سازند. 
 
علیرضا معینی متولد ۱۳۳۵ در شهرستان اصفهان، فارغ التحصیل رشته تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از دانشکده صدا و سیما است. وی یکی از گویندگان صاحب سبک و متبحر به ویژه در حوزه شعر خوانی و دکلمه آثار فاخر ادبی ایران و جهان است. وی سردیبر برنامه‌های شبکه فرهنگ و یکی از مجریان و گویندگان برنامه رادیو هفت است. 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۷۶۹۰۴ تماس بگیرند.
نظر شما