پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۳۸۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
با حضور یدالله کابلی و مفاخر برجسته کشور:
آیین افتتاحیه نمایشگاه اساتید انجمن خوشنویسان ایران با حضور یدالله کابلی خوانساری و دیگر مفاخر برجسته کشور دوشنبه ۱۱ آبان در فرهنگسرای شفق برگزار شد.
افتتاحیه نمایشگاه استادان انجمن خوشنویسان کشور در شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی اساتیدی چون یدالله کابلی خوانساری، رسول مرادی،محمدعلی قربانی،محمدعلی سبزه کار،محمدامین بی نیاز، استاد خلیل کویکی و دیگر استادان خوشنویسی حضور داشتند.

همچنین در مراسم افتتاحیه که با حضور کم‌نظیر علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ کشورمان در نگارخانه فرهنگسرای شفق برگزار شد، ۳۳ اثر از محمدعلی سبزه کار، محمدامین بی‌نیاز، رضا زدوار، حسین نوریان، محمدعلی قربانی و رسول مرادی با مضامین محرم، آیات قرآنی، شعر و احادیث در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه با استفاده ار تکنیک خوشنویسی نستعلیق، ثلث و شکسته نستعلیق است و سعی شده است از متد جدید و کاغذ سنتی استفاده شود.

گفتنی است در این مراسم استاد کابلی خوانساری برای حاضران به تقریر آثار خوشنویسی پرداختند و سهیل محمودی نویسنده و شاعر کشور نیز به گفت‌وگو با مخاطبان پرداخت. 

این نمایشگاه با هدف همدلی، وفاق بین اساتید و هنرمندان خوشنویسی و توسعه هنر خوشنویسی برپا شده است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۴ آبان از ساعت ۹ الی ۱۷ به  فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: فرهنگسرای شفق
نظر شما