جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۸۳۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
فرهنگسرای امید به منظور بسترسازی مناسب برای فعالیت‌های هنری سالمندان و بروز توانمندیهای آنان در زمینه موسیقی از علاقه‌مندان گروه کر آواهای ماندگار دعوت به همکاری می‌کند.
گروه کر سالمندان امید عضو فعال می‌پذیردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای امید چند سالی است با راه‌اندازی گروه کر سالمندان به عنوان تنها گروه کر بالای ۵۰ سال همکاری‌های مختلفی را در این حوزه با ارگان‌های دولتی و غیر دولتی انجام می‌دهد. این گروه تاکنون موفق به کسب چندین رتبه در جشنواره‌های مختلف موسیقی شده است. 
 
این گروه به منظور ایجاد بستری مناسب برای فعالیت اعضای جدید از علاقه‌مندان به رشته کر و آواز ثبت نام می‌کند.
  
شهروندان بالای ۵۰ سال که علاقه‌مند به عضویت در این گروه هستند می‌توانند برای تست صدا روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۲:۴۵به فرهنگسرای امید مراجعه کنند.
  
شرکت‌کنندگان پس از تایید کار‌شناسان مربوطه در دوره‌های مختلف فن بیان، تکنیک، آواز گروهی، سلفژ، صداسازی، نحوه صحیح نفس گیری و کاربرد آن در موسیقی آموزش‌های لازم را دیده و برای برنامه‌های صحنه‌ای آماده همکاری می‌شوند. 
   
دوستداران موسیقی ایرانی برای اطلاع از نحوه ثبت نام می‌توانند به فرهنگسرای امید به آدرس میدان امام حسین(ع)، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و یا با تلفن ۳۳۳۰۲۵۸۹تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای امید
نظر شما