جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۷
کد خبر: ۸۴۰۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران و مسئولان ادارات منطقه ۱۸ در فرهنگسرای خاتم
در ادامه اجرای کمپین «سلام بر حسین (ع)» در سطح شهر تهران، مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای منطقه ۱۸ به این کمپین پیوستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پویش مردمی «سلام بر حسین (ع)» با هدف ابراز ارادت اقشار مختلف مردم به ساحت حضرت سیدالشهدا (ع) به راه افتاده است. محور اصلی این جریان در فضای مجازی عکس‌هایی است که با محوریت عبارت «سلام بر حسین (ع)» توسط شهروندان برای ستاد مرکزی این پویش ارسال می‌شود.
 
نشست شورای هماهنگی مدیران و مسئولان ادارات نهادهای منطقه ۱۸ چهارشنبه ۲۰ آبان به میزبانی فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار شد و مدیران و مسوولان ادارات و نهاد‌های منطقه به دعوت فرهنگسرای خاتم (ص) به کمپین سلام بر حسین (ع) پیوستند که از آن میان می‌توان به روسای منطقه‌ای نیروی انتظامی، هلال احمر، کمیته امداد، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها اشاره کرد.

دکتر نوروزی شهردار منطقه ۱۸، حجت الاسلام ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، سروان لطفعلی خانی رئیس ناحیه مقاومت مسلم بن عقیل، صالحی رییس بنیاد شهید منطقه، از جمله مسوولان منطقه‌ای هستند که به این کمپین پیوسته‌اند.

در قالب این طرح عموم شهروندان می‌توانند عکس‌های خود با محوریت پوستر «سلام بر حسین» را با هشتگ #سلام_بر_حسین_۹۴ در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کنند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش به فرهنگسرای خاتم (ص) و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ که نشانی آن‌ها در وب سایت فرهنگسرا به آدرس http://khatam.farhangsara.ir ذکر شده است، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای خاتم
نظر شما