پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۴
کد خبر: ۸۴۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
پویش اجتماعی سلام بر حسین(ع) در راهپیمایی عظیم و میلیونی مردم در اربعین حسینی و در کشور عراق، در مسیر نجف تا کربلا اجرا می‌شود.
پویش اجتماعی «سلام بر حسین(ع)» جهانی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال گسترده از این پویش گفت: راهپیمایی اربعین حسینی که با حضور خبرنگاران و عکاسان خودجوشی که در مسیر نجف و کربلا اجرا می‌شود و با توجه به هماهنگی که با ایشان صورت گرفته است، زائران زیارت روز اربعین از ملت‌های مختلف و قومیت‌های مختلف جهانی در کمپین سلام بر حسین (ع) شرکت خواهند کرد. 

وی افزود: تاکنون با توجه به استقبال بی‌نظیر و همکاری خوب مدیران مناطق سازمان به صورت گسترده، همشهریان محترم شهر تهران در این کمپین شرکت کرده‌اند. 

ناصری پور در پایان تصریح کرد: پیش بینی ما این است با توجه به استقبالی که در این مدت از کمپین صورت گرفته، بیش از یک میلیون نفر در ایام راهپیمایی عزاداری روز اربعین، در این حرکت اجتماعی شرکت کنند.

كمپين «سلام بر حسين(ع)» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از روز دوشنبه ۴ آبان ۹۴، آغاز به كار كرد و علاقه‌مندان می‌توانند تصوير خود را با پوستر مرتبط، با استفاده از هشتگ گذاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و در آن شرکت کنند.

نظر شما