چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۵
کد خبر: ۸۴۱۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند:
باشگاه جوانه فرهنگسرای انقلاب اسلامی با مجموعه برنامه‌های «پنجره کاغذی» از یکشنبه ۲۴ آبان ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه برنامه‌های «پنجره کاغذی» با عضویت رایگان در کتابخانه عمومی آفتاب، کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان آفتابگردان و کتابخانه تخصصی انقلاب آغاز می‌شود و با برنامه‌های چهره به چهره با نویسندگان، بازدید از کتابخانه و آموزش کتابداری، اهدای کتاب و مبادله کتاب ادامه می‌یابد. 

در سلسله نشست‌های «چهره به چهره»، نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان در گپ و گفتی صمیمانه با دانش آموزان، به بیان تجربیاتشان می‌نشینند و یکی از آثارشان را برای مخاطبان کودک و نوجوان می‌خوانند. در پایان هر نشست، یکی از آثار نویسنده مهمان به شرکت‌کنندگان نشست اهداء می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب را با امضای نویسنده داشته باشند. 

این نشست‌ها از سه‌شنبه ۲۶ آبان، آغاز می‌شود و تا یکشنبه اول آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۱، ادامه خواهد داشت. نشست‌های چهره به چهره به ترتیب با حضور جعفر توزنده جانی، منوچهر اکبرلو، هادی خورشاهیان، جمال الدین اکرمی و مجید راستی برگزار می‌شود. جمعی از دانش آموزان دبستان پسرانه حیات طیبه، مدرسه دخترانه اسوه، مدرسه نرجس و مدرسه شهید محراب نيز مهمان این نشست‌های صمیمی خواهند بود. 

نشست پنجشنبه ۲۸ آبان ماه با حضور اعضای باشگاه جوانه برگزار می‌شود. 

گفتنی است، نشست‌های چهره به چهره با همکاری «دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی» برگزار می‌شود. 

مبادله كتاب
دیگر برنامه پنجره کاغذی، ایستگاه «مبادله کتاب» است. در این ایستگاه، می‌توانید کتاب‌هایی را که خوانده‌اید با کتابی هم قیمت معاوضه کنید. 
 
آموزش کتابداری بخش دیگری از برنامه‌های باشگاه جوانه در هفته کتاب خواهد بود. در این برنامه فوت و فن‌های استفاده از کتاب‌های مرجع به اعضا آموزش داده می‌شود. اعضای کتابخانه آفتابگردان و همه نوجوانان می‌توانند ضمن بازدید از این کتابخانه با روش‌های استفاده از کتاب‌های مرجع آشنا شوند. 

برای استفاده از این برنامه‌ها و آگاهی بیشتر درباره این برنامه‌ها با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرید. 

فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما