پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۸۴۱۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۱، به مناسبت هفته کتاب، ویژه برنامه‌هایی از تاریخ ۲۴ آبان الی یکم آذر ماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۱، ویژه برنامه‌هایی با هدف جریان‌سازی فرهنگی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و کمک به ارتقای سرانه مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه در این هفته برگزار می‌شود. این ویژه برنامه‌ها شامل: کارگاه آموزش شیوه‌های مطالعه و یادگیری، کتابت را جا بگذار، یک لقمه کتاب، هبه کتاب (مبادله کتاب) و... خواهد بود.

یکی از برنامه‌های کتابخانه استادمعین در هفته کتاب‌خوانی، برگزاری باشگاه کتاب کودک و نوجوان (مربای شیرین) با حضور سیدمصطفی کشفی، مولف کتاب‌های درسی است.

ویژه برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۱ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
 
همچنین برنامه «یادگار دوست» با معرفی و بازخوانی کتاب «حسین علیه السلام، امام فضیلت و دانایی» با حضور نویسنده کتاب، دکتر محمدرضا سنگری در کتابخانه مسجدالنبی (ص) برپا می‌شود.

برنامه‌های «طلایه‌داران بهشت» که به معرفی و بازخوانی سه اثر از شاعران جوان آیینی کشور در کتابخانه حزین لاهیجی می‌پردازد، با حضور استاد حمیدرضا شکارسری برگزار می‌شود.
 
همچنین عموم شهروندان منطقه می‌توانند در این هفته از مزایای عضویت رایگان در کتابخانه‌های منطقه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به کتابخانه‌های حزین لاهیجی و مسجدالنبی (ص) و استاد معین به آدرس‌های زیر مراجعه کنند.

تهرانسر، بلوار گل‌ها، نبش کوچه چهاردهم، کتابخانه حزین لاهیجی ۴۴۵۹۴۹۴۰
تهرانسر، بلوار لاله، خیابان شهید طالبی، کوچه ۲۷، کتابخانه مسجدالنبی (ص) ۴۴۵۲۶۴۶۲
وردآورد، بلوار اصلی، نبش تالار مهرگان، خانه فرهنگ وردآورد (کتابخانه استادمعین) ۴۴۹۸۱۰۷۰
نظر شما