پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۶
کد خبر: ۸۴۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
فیلم سینمایی «سیمای زنی در دوردست» نخستین ساخته علی مصفا با بازی همایون ارشادی و لیلا حاتمی است چهارشنبه چهارم آذر ماه، ساعت ۱۶ در فرهنگسرای عطار به نمایش درمی‌آید.
«سیمای زنی در دوردست» در فرهنگسرای عطار به نمایش درمی‌آید (امروز)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ داستان فیلم «سیمای زنی در دوردست» روایتگر زندگی مهندس معماری به نام احمد با بازی همایون ارشادی است که به تنهایی زندگی می‌کند و در انتظار ورود همسر سابق و پسرش است، زن با مردی ژاپنی آشنا شده و با او به ایران می‌آید و پسرش برای آن‌که پدر ناراحت نشود، اصرار دارد برای استقبالشان به فرودگاه نیاید. با این‌حال، احمد می‌خواهد آن‌ها را ببیند. ساعاتی پیش از رفتن به فرودگاه، صدای ضبط شدهٔ دختری روی پیغام‌گیر تلفن نظرش را جلب می‌کند.
 
موسیقی فیلم «سیمای زنی در دوردست»، که توسط پیمان یزدانیان ساخته شده، چند سال بعد از اکران فیلم، توسط نشر موسیقی هرمس در آلبومی به نام «گذر» منتشر شد. 
 
فیلم سینمایی «سیمای زنی در دوردست» چهارم آذر ماه، ساعت ۱۶ در فرهنگسرای عطار به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی به نمایش درمی‌آید.
نظر شما