جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۴۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
در ادامه سلسله جلسات کلاس چشم متفکر، مسئولان نگارخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کار‌شناسان هنری و تعدادی از مدیران هنرهای تجسمی با حضور احمدرضا دالوند، غلامرضا نامی (کار‌شناس و مشاور هنری گنجینه بانک پاسارگاد)، اسماعیل فلاح خیر (مدیر هنرهای تجسمی سازمان و امور موزه‌های سازمان) و اردشیر میرمنگره (رئیس اداره نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهرداری تهران) از گنجینه بانک پاسارگاد بازدید کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه کلاس‌های آموزشی چشم متفکر در موضوع چگونه یک اثر هنری را ارزیابی کنیم با تدریس احمدرضا دالوند برای آموزش مسئولان نگارخانه‌های سازمان و کار‌شناسان هنری در جریان است. در همین راستا اعضای کلاس به منظور آشنایی عملی با سیر نگارخانه‌داری و چگونگی برپایی بهتر نمایشگاه، از گنجینه بانک پاسارگاد دیدن کردند و این اصول را آموختند. 

مسئولان نگارخانه‌های سازمان با اصول برپایی یک نمایشگاه موفق آشنا شدند

غلامرضا نامی کار‌شناس هنری با بیان اهمیت کار مسئولان نگارخانه‌ها و نقش آنان نسبت به آگاهی بخشی قشر علاقه‌مند به هنرهای تجسمی از نحوه قرار گیری آثار روی دیوار و شیوه نور‌پردازی آثار توضیحاتی را ارائه کرد. 

مسئولان نگارخانه‌های سازمان با اصول برپایی یک نمایشگاه موفق آشنا شدند

در این بازدید مسئولان نگارخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پرسش‌های خود را در زمینه هدف خرید آثار هنری و جذب بیشتر مخاطب مطرح کردند و غلامرضا نامی و احمدرضا دالوند در این باره صحبت‌هایی ارائه کردند.
نظر شما