شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۵
کد خبر: ۸۴۶۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
نمایشگاهی از آثار استادان گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی تا ۳۰ آذر در نگارخانه فرهنگسرای بهمن دایر است.
نمایشگاه گروهی طراحی پارچه و لباس در فرهنگسرای بهمنبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت هفته پژوهش و با همت ۱۲ نفر از استادان گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

همه استادان در این آثار بر اهمیت پژوهش در ارائه آثار تاکید داشته و بر این اساس خلاصه ای از فعالیت‌های حرفه ای خویش را در جامعه هنری به نمایش گذاشته اند.

مجموعه آثار این نمایشگاه که متشکل از ۵۰ اثر است و در رشته‌های نقاشی، چاپ پارچه، سوزن دوزی و هنرهای تزیینی، حجم و مجسمه و نقاشی خط با بهره‌مندی از زمینه‌های فرهنگی منبعث از تکنیک‌های سنتی و مدرن اجرا شده‌اند.
 
هما کیانجاه، اسحاق حنیفه، فریما شقاقی، شراره قربانی، فاطمه شکوری، شیرین کشاورز پاک سرشت، هلنا شین دشتگل، پروین صادقی، سمیه دهقان، شمسی کاکاوند، محبوبه الهی، دارا افشار قوچانی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا۳۰ آذر ماه به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای بهمن
نظر شما