سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۸۴۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
نمایش کودکانه «آرزوی سنجاب کوچولو» از پایان آذرماه در خانه فرهنگ فدک اجرا می‌شود.
«آرزوی سنجاب کوچولو» در خانه فرهنگبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به منظور آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان و دانش آموزان مدارس ابتدایی با هنر نمایش، تئا‌تر کودک «آرزوی سنجاب کوچولو» به کارگردانی مسعود پورجمشید از روز ۲۹ آذرماه اجرا می‌شود. 

 «آرزوی سنجاب کوچولو» داستان سنجابی را تعریف می‌کند که دوست دارد دم زیبایی داشته باشد، در این میان روباه فالگیر قصد دارد از این آرزو سوء استفاده کند.

مسعود پورجمشید از سال ۱۳۷۶ با تئا‌تر بینوایان کاری از بهروز غریب‌پور آغاز به کار کرد. وی از سال ۱۳۷۹ کار نمایش کودک را شروع کرد کارهایی از قبیل: رفتگر مهربون، ببر کم عقل، آقا شیره چی شده، ماهی کوچولو، پینوکیو، ببعی و گرگ آشپز، دریاپری، کدو قلقله زن، خرمشیر است. همچنین از جمله سریال‌های تلویزیونی او می‌توان به: میعاد در سپیده دم از شبکه ۳ کاری از سعیدسلطانی، تنها از شبکه ۵ کاری از سیدجوادهاشمی، رستوران خانوادگی از شبکه ۵ و شبکه‌های استانی کاری از سعید سهیلی اشاره کرد. 

نمایش «آرزوی سنجاب کوچولو» از روز ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۸ در خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به تماشای آن می‌توانند به نشانی میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، جنب بوستان فدک، خانه فرهنگ فدک مراجعه کنند یا با شماره ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگیرند. 
نظر شما