جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۴۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حکمی محمود صلاحی را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره تخصصی تئاتر و موسیقی ۲۰۰۰ شهید هنرمند منصوب کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حکمی محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر و موسیقی کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند منصوب کرد.
 
در بخشی از این حکم آمده است: امید است با رعایت تقوای الهی و توکل بر عنایات حق تعالی و استمداد از حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و بهره‌گیری از فرهنگ شهادت، تفکر و روحیه بسیجی در پرتو مشارکت و تعامل گسترده و تاثیرگذار جامعه فرهنگی و هنری کشور شاهد رویدادی جریان‌ساز و معنوی بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و آرمان‌های متعالی شهدا در راستای اهداف کلان این حرکت ارزشمند باشیم.
 
گفتنی است کنگره سراسری ۲۰۰۰ شهید هنرمند در شش رشته هنری شامل: «سینما»، «تئاتر»، «هنرهای تجسمی»، «موسیقی»، «عکس» و «شعر و ادبیات» اواخر دی‌ماه سال‌جاری توسط سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج هنرمندان با مشارکت و تعامل مراکز و سازمان های مختلف در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما