جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۶
کد خبر: ۸۴۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
فرهنگسرای رویش همزمان با هفته وحدت ۵ ویژه برنامه فرهنگی و هنری را در غرب پایتخت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری همزمان با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت از سوی فرهنگسرای رویش در غرب پایتخت برگزار می‌شود. 

اولین برنامه از ویژه برنامه‌های هفته وحدت، برپایی جشن بزرگ میلاد با عنوان «آیینه نور» است که به همت فرهنگسرای رویش در سالن اجتماعات خانه فرهنگ مهرآباد برگزار می‌شود. 

فرهنگسرای رویش به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ورکشاپ هنری با حضور هنرمندان برجسته نقاشی و خوشنویس با مضامین قرآنی و موضوع من محمد (ص) را دوست دارم برگزار می‌کند.

این برنامه با حضور استادان برجسته نقاشی و خوشنویسی از جمله سپیده پیله ور، وحید می‌رورزنده و محمد جدی در خانه فرهنگ مهرآباد برگزار می‌شود. 

جشن میلاد «آیینه نور» و ورک شاپ هنری ۷ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی، خیابان شهید گزل خو (توکلی)، کوچه شهید اصفهانی برگزار می‌شود. 

از دیگر برنامه‌های هفته وحدت فرهنگسرای رویش، سفیران قانون (ویژه برنامه کودکان مهد و پیش دبستانی به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع))، ۷ دی ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای رویش برگزار می‌شود. 

در این برنامه کودکان با دادن شاخه‌های گل به شهروندان محله و تبریک روز میلاد ترویج مهربانی می‌کنند.  همچنین کارگاه هنری ساخت کلاژ و ترسیم نقاشی و کاردستی «من و کودکم» به منظور ارتقای فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعی با تأکید بر کاهش تولید و تفکیک زباله و آگاهی بخشیدن به کودکان پیش دبستانی برای کودکان و والدین آنان برگزار می‌شود و در پایان توسط کار‌شناس هنری آثار ارزیابی و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌گردد این برنامه نیز ۷ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای رویش برگزار می‌شود. 

خانواده و سلامت ارتباطی عنوان دومین نشست تخصصی این هفته می‌باشد که به منظور افزایش دانش و مهارت‌های خانواده با حضور اساتید و کار‌شناسان در مدارس و مساجد منطقه ۹ برگزار می‌شود. اولین اجرا از این برنامه ۷ دی ماه ساعت ۱۰ در دبستان دخترانه علامه مجلسی منطقه ۹ برگزار می‌شود. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رویش می‌توانند به این فرهنگسرا واقع در بزرگراه فتح بعد از بیمارستان شریعت رضوی، خیابان شهید واشقانی فراهانی، کوچه شهید وادی‌زاده مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس حاصل فرمایند.
نظر شما