جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۸۴۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
رئیس فرهنگسرای متروی تهران درباره نمایش آثار منتخب جشنواره عمار گفت: ترویج و گسترش آثار و محصولات مناسب در فضاهایی مثل مترو، می‌تواند به تعمیق و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کند.
نمایش آثار منتخب جشنواره عمار در ایستگاه‌های اصلی متروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ اسماعیل قضاتلو، رئیس فرهنگسرای مترو از نمایش آثار منتخب جشنواره عمار در ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: فضای مترو با توجه به اینکه روزانه سه تا سه و نیم میلیون مسافر از آن استفاده می‌کنند، بستر مناسبی برای معرفی و دیده شدن کار‌ها و تولیدات فرهنگی است. 

وی افزود: ترویج و گسترش آثار و محصولات مناسب در فضاهایی مثل مترو، می‌تواند به تعمیق و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کند. 

رئیس فرهنگسرای مترو در پایان گفت: با توجه به مضامین مناسب فیلم‌های جشنواره مردمی عمار، بر اساس صحبتی که با دست اندرکاران این جشنواره داشتیم، تعدادی از فیلم‌های منتخب عمار را از ۱۴ دی ماه، در ایستگاه‌های اصلی مترو مثل ایستگاه ولی‌عصر(عج)، شهید بهشتی، میدان شهدا، صادقیه، امام خمینی (ره) و ... از طریق نمایشگرهای تبلیغاتی اکران خواهیم کرد.
نظر شما