چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۴۹۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
مهارت‌های «شادی در منزل» و «همسران و شیوه‌های برقراری ارتباط زناشویی» برگزار می‌شود:
کارگاه آموزشی «شادی در منزل» در مرکز رشد کودک و مادر و کارگاه آموزشی «همسران و شیوه‌های برقراری ارتباط زناشویی» در خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ صبح دوشنبه چهاردهم دی ماه میزبان دو کارگاه می‌شوند.

در اولین برنامه، کارگاه آموزشی «شادی در منزل» در راستای افزایش رضایت همسران و ایجاد آرامش در خانواده برگزار خواهد شد. در این کارگاه آموزشی، زهرا عباسی مشاور و کار‌شناس خانواده، با ذکر مثال‌ها و مصداق‌های ملموس، درباره محورهایی هم چون معنا و هدف از زندگی، مهارت تغییر از خود، شناخت جام وجودی، مهارت پذیرش، درک، سازگاری، تحسین و تشکر صحبت می‌کند. 

همچنین شاد بودن، صبور بودن، رفتار منطقی، کم توقعی، مثبت نگری، خوش بینی، یکدلی و شنونده خوب بودن به عنوان رازهای ایجاد فضای شاد در منزل، در این نشست بررسی می‌شود. 

کارگاه آموزشی «شادی در منزل» دوشنبه ۱۴ دی از ساعت ۱۰ در مرکز رشد کودک و مادر میزبان بانوان است.

«همسران و شیوه‌های برقراری ارتباط زناشویی» 
در دومین برنامه کارگاهی نیز با حضور پریناز علی اکبریان مشاور خانواده، به شیوه پرسش و پاسخ، مسایل مربوط به شیوه‌ها و مهارت‌های برقراری ارتباط عاطفی و زناشویی میان زوجین مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد. در نشست «همسران و شیوه‌های برقراری ارتباط زناشویی» از سلسله نشست‌های «هم چنین مبحث ویژه‌ای با هدف بهبود روابط زوجین با عنوان «اسطوره‌های زناشویی» ارایه خواهد شد.

این نشست کارگاهی روز دوشنبه ۱۴ دی ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ در خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجتمع شهید مختار سلیمانی میزبان شهروندان است.
نظر شما