جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۸
کد خبر: ۸۵۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
شاعر مجموعه «می‌دانم پنجره‌ها مقصرند» با حضور در جلسات شعرخوانی فرهنگسرای عطار به نقد و بررسی شعر شاعران جوان منطقه ۱۰ پرداخت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون شعر«الف» برآن است تا فضایی به وجود آورد که هر سه شنبه شاعران جوان، گرد هم آیند و شعر بخوانند و به نقد و بررسی شعر بپردازند.

عصر دیروز، ۱۵ دی ماه شاعران جوان به شعرخوانی پرداختند. در میان این افراد، چهره‌های شناخته شده‌ای چون رضوان ابوترابی، شاعر و فرهنگ آدمیت، مستندساز و منتقد ادبیات و سینما هم حضور داشتند.

صلصال گیلانی، رضا اکوانیان، اصلان قزللو، نیما معماریان، جذاب و جمال بیگ از جمله حاضران در این جمع و شاعرانی بودند که به شعرخوانی پرداختند.

رضوان ابوترابی، شاعر مجموعه «می‌دانم پنجره‌ها مقصرند» به نقد و بررسی شعرهای خوانده شده و بیان نقاط ضعف و قوت هر کدام پرداخت.

علاوه بر برگزاری جلسات شعرخوانی، رونمایی از مجموعه شعر شاعران جوان و پرورش استعداد و ذوق ادبی آنان، یکی دیگر از اهداف شکل‌گیری کانون شعر الف است.

کانون شعر «الف» هر سه‌شنبه، ساعت ۱۷ در فرهنگسرای عطار به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی برگزار می‌شود.

نظر شما