جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۵۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
«گیتا» از تولیدات موسسه تصویر شهر، در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی، تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری و محصول مشترک موسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد. 
  
این فیلم یک درام اجتماعی است که مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، سارا بهرامی، نادر فلاح، رامین افشاری و یلدا قشقایی در آن به ایفای نفش پرداخته‌اند. 
 
حضور «گیتا» از تولیدات موسسه تصویر شهر در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر

«گیتا» داستان زندگی گیتا و همسرش امیر است که دلمشغولى‌هاى زندگى ساده خود را دارند. وی بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز به‌شدت دلتنگ است و دورى او را برنمى‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشى‌هاى ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌اى برایشان رقم مى‌زند. 
 
حضور «گیتا» از تولیدات موسسه تصویر شهر در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر

این فیلم اولین فیلم بلند سینمایی مسعود مددی است که در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. مسعود مددى دارای مدرک کارشناسى سینما (کارگردانى) و کارشناسى ارشد (ادبیات دراماتیک) از دانشگاه هنر است که کارگردانى چند فیلم کوتاه داستانى «روى آسفالت داغ»، «حریم، صورتک»، ساخت چند فیلم مستند پشت صحنه، نگارش فیلمنامه و کارگردانى فیلم بلند ویدئو سینمایى «فراموشى» را برعهده داشته است. 

حضور «گیتا» از تولیدات موسسه تصویر شهر در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر

میترا تیموریان و مسعود مددى نویسندگان این فیلم هستند و مجید شیخ انصارى تهیه کننده، همایون پایور مدیر فیلمبرداری، حسن روح پرورى طراح صحنه، بابک اردلان صدابردار، سعید شهرام موسیقى، رضا بهارانگیز تدوین، جلیل شعبانى مدیر تولید از دیگر عوامل این فیلم هستند. گیتا محصولی است از  موسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
نظر شما