پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۵
کد خبر: ۸۵۱۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
پردیس افکاری در بازدید از نمایشگاه «نقاشان کوچک» فردوس:
پردیس افکاری، بازیگر سینما و تلویزیون در بازدید از نمایشگاه نقاشی کودکان فرهنگسرای فردوس گفت: والدین باید ضرورت آشنایی فرزندان خود با مقوله هنر را احساس کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها نمایش شاد و موزیکال «کفاش و بچه‌هایش» را روی صحنه این فرهنگسرا دارد، گفت: فعالیت تمام افرادی که در راستای ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری در کودکان تلاش می‌کنند، قابل ستایش است. 

افکاری پس از بازدید از آثار نقاشی کودکان کارگاه هنری مداد رنگی که در نگارخانه پردیسان به نمایش گذاشته شده است، گفت: وجود این همه استعداد، خلاقیت و نبوغ در کودکان ۴ و ۵ ساله جای شگفتی دارد و لازم است بیشتر به آن توجه شود.

والدین، ضرورت آشنایی کودکان با هنر را احساس کنند

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نمایش «کودک کفاش و بچه‌هایش» گفت: اجرای فعالیت‌های هنری برای کودکان را با هدف شاد کردن آن‌ها انجام می‌دهم، چرا که معتقدم خداوند با شاد کردن کودکان که بهترین و پاک‌ترین هستند دل ما را هم شاد می‌کند. 

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای تئا‌تر کودک به صورت متناوب در فرهنگسرای فردوس، ابراز امیدواری کرد: انجام فعالیت‌های هنری برای کودکان صدرنشین برنامه‌های مراکز و نهادهای فرهنگی شود. 

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر ضرورت توجه والدین به شادی کودکان و آشنایی آن‌ها با هنرهای مختلف، گفت: والدین باید ضمن توجه به روح کودکان، ضرورت فرهنگی شدن و شناخت هنر کودکان خود را احساس کنند.
نظر شما