چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۴
کد خبر: ۸۵۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
همایش علمی، ترویجی «کیمیا» برای هم افزایی و برداشت گامی به سوی هدفمند کردن تولید علم، با شعار تنفس در فضای علمی، پذیرای نخبگان و پژوهشگران استان تهران در دانشگاه خواجه نصیر طوسی برگزار می‌شود.
همایش علمی، ترویجی «کیمیا» میزبان مسئولین علمی و صاحبان صنایعبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این همایش مسئولان وزارت علوم تحقیقات فناوری، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی، انجمن ترویج علم ایران، برخی از شرکت‌های دانش بنیان، نشریات علمی و جمعی از نخبگان تراز اول کشور حضور خواهند داشت و به بحث و تبادل نظر درخصوص موضوعات پژوهشی روز می‌پردازند.

همچنین مسئولان علمی و صاحبان صنایع می‌توانند نیاز‌ها و اولویت‌های خود را مطرح کرده تا ایده‌پردازان و محققان بتوانند با تمرکز بر روی آن‌ها به راهکارهای مناسب برای رفع این موانع و نیاز‌ها برسند. 
 
در حاشیه این مراسم، نمایشگاه علمی، ترویجی با حضور مراکز مروج علم نظیر موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و برخی از برگزیدگان جشنواره‌های علمی، پژوهشی برپا خواهد شد. 
 
همایش علمی، ترویجی «کیمیا» با مشارکت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و پایگاه خبری علمنا برگزار می‌شود. 
 
این همایش روز دوشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۴ در محل همایش‌های دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این همایش ملی به نشانی kimiaconf. ir مراجعه کنند یا با شماره ۵۵۴۲۱۶۶۷ تماس بگیرند.
نظر شما