شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۸۵۲۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
نشست پاتوق فیلم فرهنگسرای خاوران این هفته به نقد و بررسی فیلم سینمایی «رخ دیوانه» با حضور کارگردان این اثر می‌پردازد.
«رخ دیوانه» و ابوالحسن داوودی میهمان پاتوق فیلم فرهنگسرای خاوران می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ رخ دیوانه فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری ساخته سال ۱۳۹۳ است.

«رخ دیوانه» با بازی طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی و امیر جدیدی داستان چند جوان را روایت می‌کند که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می‌افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می‌زند. 

این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر موفق به نامزدی در ۱۱ رشته و دریافت ۴ سیمرغ بلورین از جمله بهتین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین صدا برداری شد. «رخ دیوانه» همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت کرد. 

این فیلم با حضور ابوالحسن داوودی کارگردان این اثر و داور سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و اسماعیل برابری کار‌شناس در نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای خاوران به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۵ به سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.
نظر شما