جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۸
کد خبر: ۸۵۳۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
نمایشگاه عکاس ۹ ساله پارسا خادم با حضور رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و کشتی گیر نام‌آور ایران در فرهنگسرای شفق گشایش یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این نمایشگاه با عنوان «بازی‌های من با طبیعت» به هنرمندی پارسا خادم با موضوع طبیعت پاییز و بهره‌گیری از تکنیک عکاسی در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

گشایش نمایشگاه عکاسی از دید کودکی ۹ ساله

در افتتاحیه نمایشگاه «بازی‌های من با طبیعت» علی بمانی، اقبالی زارچ (سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در آلبانی و کار‌شناس ارشد اروپا و آمریکا)، فرزین پیروزپی و بسیاری از علاقه‌مندان حضور داشتند. 

پارسا خادم متولد ١٣٨۵ از ۶ سالگی نزد ارسلان کامکار شروع به نواختن ویولون کرد و در سن ۷ سالگی عکاسی را نزد لیلا نورایی آموخت و حدود ۲ سال و نیم به فعالیت عکاسی پرداخته است. 

پارسا خادم فرزند رسول خادم نخستین نمایشگاه خود را بهمن ماه سال ۹۳ در فرهنگسرای نیاوران با موضوع «من به اندازه قدم می‌بینم» با توجه به آموزش‌هایی که طی یک سال دیده است از موضوعات مختلف ورزشی‌، فرهنگی و... عکاسی کرده و در نخستین نمایشگاه خود ۵٣ اثر از بهترین عکس‌هایش را به انتخاب استاد به نمایش گذاشت. 

گشایش نمایشگاه عکاسی از دید کودکی ۹ ساله

این هنرمند در دومین نمایشگاه خود طبیعت زیبای ایران را در فصل پاییز از دریچه لنز دوربین عکاسی‌اش با خلاقیت و دید تصویری یک کودک به ثبت رسانده و سعی کرده است تکنیک‌های آموخته شده خود را در عکاسی به بهترین شکل به نمایش گذارد. 

نمایشگاه «بازی‌های من با طبیعت» شنبه سوم بهمن در نگارخانه فرهنگسرای شفق گشایش یافت. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۸ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
نظر شما