جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۱
کد خبر: ۸۵۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کتابخانه علامه جعفری همزمان با ایام الله دهه فجر با اجرای طرح پیک کتاب روستا، کتابخانه مدرسه روستایی شهید عباس بهرامی را به ۲ هزار جلد کتاب تجهیز می‌کند.
«پیک کتاب روستا» در کتابخانه علامه جعفریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این طرح به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر با هدف ترغیب کودکان مناطق دور افتاده به کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه کشور، ترویج فرهنگ اهدای کتاب و ... در سطح منطقه ۵ برگزار می‌شود.
  
شهروندان منطقه۵ همزمان با اجرای این طرح با تحویل کتاب‌های خود به کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه، لذت خواندن کتاب را به کودکان و نوجوانان مناطق محروم هدیه کردند.
  
تاکنون نزدیک به ۲ هزار جلد کتاب جمع‌آوری شده است و ۱۳ بهمن‌ماه همزمان با دومین روز از دهه فجر به منظور کمک به تقویت و راه‌اندازی کتابخانه در مدرسه شهید عباس بهرامی در روستای سنگان اهدا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های کتابخانه علامه جعفری می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، کوچه چهارم، شماره ۲۲ مراجعه کنند یا با شماره۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما