جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۸۵۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ در جشنواره خانه فرهنگ، بیان کرد: خانه‌های فرهنگ پیشتاز فعالیت‌های فرهنگی‌اند و نقش مؤثری در رشد فرهنگ محله‌های شهردارند.
بهخانه‌های فرهنگ پیشتاز فعالیت‌های فرهنگی هستند گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اهمیت برنامه‌های فرهنگی و توجه به جذابیت و محتوای آن‌ها گفت: خانه‌های فرهنگ پیش از شکل‌گیری سرای محله، کار خودش را درزمینه رشد و برنامه‌سازی فرهنگی آغاز کرد و به خوبی از عهده مسئولیت فرهنگی خودش برآمد.
 
وی ادامه داد: نزدیکی بیشتر با شهروندان و توجه به علایق مخاطبان در برنامه‌های فرهنگی از امتیازات مهم خانه‌های فرهنگ است اما باید توجه داشت که این همراهی با مخاطب از بین نرود و این رابطه تنگاتنگ حفظ شود.

دانشور با اشاره به آموزش‌های شهروندی بیان کرد: الگوی زندگی جمعی و حقوق شهروندی و آموزش و رعایت آن بار مسئولیتی است که خانه‌های فرهنگ به دوش می‌کشند و حریم امنی را برای شهر و درنهایت کشور اسلامی‌مان به ارمغان می‌آورند.

عضو شورای اسلامی غرفه خانه فرهنگ منطقه ۸ را جذاب و خلاقانه توصیف کرد و افزود: توجه به خلاقیت در کنار آموزش موضوعات فرهنگی پدیده‌ای ارزشمند است که به همت خانه‌های فرهنگ، جامه عمل پوشیده و امروز در این نمایشگاه به بار نشسته است.

جشنواره دستاوردهای فرهنگی هنری خانه‌های فرهنگ طی یک هفته از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ بهمن در فرهنگسرای اشراق در حال برگزاری است و مخاطبان اصلی آن شهروندان هستند. پس از اجرای این جشنواره از سه خانه فرهنگ برتر تقدیر می‌شود.
نظر شما