جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۴
کد خبر: ۸۵۵۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
محفل انس با قرآن یکشنبه ۱۸ بهمن در مسجد ابوذر منطقه ۱۷ تهران میزبان قرآنیان و مردم همیشه در صحنه انقلابی بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یکی از مساجد فعال در زمان پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.

این محفل روز یکشنبه ۱۸ بهمن در مسجد ابوذر منطقه ۱۷ تهران میزبان قرآنیان و مردم همیشه در صحنه انقلابی بود. اجرای مراسم را استاد علیزاده از قاریان و مجریان به نام کشور بر عهده داشت.

تلاوت ابتدایی مراسم را نفر اول مسابقات قرآنی سراج در منطقه ۱۷ آقای مهدی عسگری انجام داد که مورد تحسین حاضران قرار گرفت. گروه سرود نمونه کشوری شهید فرجی با بازخوانی سرودهای دوران انقلاب حال و هوای سال ۵۷ را زنده کردند.

محفل انس با قرآن کریم در مسجد ابوذر

در ادامه، مهدی تقی‌نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ ضمن خوشامدگویی به مهمانان مراسم، گزارشی را از روند برگزاری مسابقات سراج در منطقه و همچنین تأثیر مهم فعالیتهای قرآنی در ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های مراکز ارائه کرد. همچنین جناب آقای شاکری از اعضاء شورای شهر سخنانی را در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش مهم ایران در وضعیت کنونی جهان و وظیفه هر کدام از شهروندان به عنوان یک انقلابی مسلمان ایراد کرد.

مجتبی نوری‌نژاد نفر اول مسابقات قرائت دانشجویان نیز در ادامه مراسم تلاوت آیات قرآن کریم را به حضار هدیه کرد. در پایان نیز از ۸۰ برگزیده مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سراج با اهداء لوح سپاس و جوایز نقدی تجلیل شد.
نظر شما