جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۵
کد خبر: ۸۵۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
همزمان با راهپیمایی گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قالب ۷۱ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در هفت نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از صبح امروز ۷۱ ویژه برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت راهپیمایی باشکوه گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در ۷ نقطه از مسیر و با مشارکت تمام مدیریت فرهنگی هنری ۲۲ منطقه پایتخت، با شعار کلی «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» آغاز شد. 

در این ۷ غرفه که در خیابان انقلاب، بعد از حافظ، نبش کوچه بالاور؛ شمال خیابان انقلاب، بعد از خیابان ولی‌عصر، مقابل موسسه قلمچی؛ شمال خیابان انقلاب، بعد از ۱۶ آذر، مقابل ستاد اقام نماز استان تهران؛ جنوب خیابان آزادی، قبل از میدان انقلاب، مقابل سینما مرکزی؛ شمال خیابان آزادی، بین طاهر و بزرگراه چمران، مقابل نمایندگی سایپا؛ شمال خیابان آزادی، نبش خوش، مقابل پمپ بنزین و شمال خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو استاد معین به مساحت بیش از ۵۰۰ مترمربع آماده سازی شده‌اند، برنامه طریق الشهدا که به منظور هم عهدی مردم با شهدای انقلاب اسلامی طراحی شده، با استقبال گسترده شهروندان روبرو شده است. 

آغاز ۷۱ برنامه سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر تهران

تقدیم سربندهای «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» هم در هر ۷ غرفه در حال انجام است. استقبال مردم از برنامه مسابقه عکاسی با موبایل ۳۷ هم گسترده بوده و شهروندان با حضور در بخش ویژه مسابقه عکسی در غرفه‌ها، از حضور خود در راهپیمایی عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. روی دیوار غرفه‌ها هم شعارنویسی انجام می‌شود و مردم با پوستر‌ها و پیام «نفوذ ممنوع» عکس یادگاری می‌گیرند. 

غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفت نقطه پایتخت به طور همزمان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می‌کنند و تا پایان راهپیمایی میزبان شهروندان است.
نظر شما