پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۳
کد خبر: ۸۵۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
در هفت نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اتفاق افتاد:
شهروندان پایتخت با حضور پرشور خود در راهپیمایی گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های فرهنگی هنری ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری در بخش‌های مختلف مسیر راهپیمایی استقبال کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بی‌نظیر پیر و جوان، زن و مرد در سرمای پایتخت در حال برگزاری است. مردم تهران از ساعت‌های آغازین صبح امروز حرکت خود از از مسیرهای ده گانه به سوی میدان آزادی را آغاز کرده‌اند و در این مسیر، استقبال گسترده‌ای از ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ۷ نقطه از مسیر انجام شده است.

استقبال پرشور مردم از ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری

در تمامی غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری سربندهای «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» در حال تقدیم به شهروندان است. استقبال مردم از مسابقه عکاسی با موبایل۳۷ هم بی‌نظیر است و بخش‌های ویژه عکاسی در غرفه‌ها از شلوغ‌ترین بخش‌های ایستگاه‌های فرهنگی و هنری راهپیمایی است. 

استقبال پرشور مردم از ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری

طرح طریق‌الشهدا هم به همت فرهنگسرای رضوان در ۷ نقطه از مسیر راهپیمایی برگزار شده و مردم در این برنامه با شهدای انقلاب اسلامی هم عهد می‌شوند. فرهنگسرای قرآن نیز امکان قرائت قرآن در راهپیمایی را فراهم کرده و در حال آماده سازی غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری برای برپایی نماز ظهر و عصر است. همچنین ویژه‌برنامه‌هایی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، عکس‌ یادگاری با شعار «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» و دیوارنویسی شعارهای انقلاب هم در حال برگزاری است و با استقبال مواجه شده است. 

استقبال پرشور مردم از ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری

کودکان و خردسالان نیز از دو بازی ویژه طراحی شده برای امروز، شامل بازی پرندگان خشمگین و همچنین بازی ایرانی منجنیق شرکت کرده و اهداف دشمنان نظام و انقلاب را هدف قرار می‌دهند. برای نخستین بار بخش ویژه بازی‌های سنتی هم در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن پایتخت میزبان شهروندان است. 

استقبال پرشور مردم از ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری

۷ غرفه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خیابان انقلاب، بعد از حافظ، نبش کوچه بالاور؛ شمال خیابان انقلاب، بعد از خیابان ولی‌عصر، مقابل موسسه قلمچی؛ شمال خیابان انقلاب، بعد از ۱۶ آذر، مقابل ستاد اقام نماز استان تهران؛ جنوب خیابان آزادی، قبل از میدان انقلاب، مقابل سینما مرکزی؛ شمال خیابان آزادی، بین طاهر و بزرگراه چمران، مقابل نمایندگی سایپا؛ شمال خیابان آزادی، نبش خوش، مقابل پمپ بنزین و شمال خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو استاد معین پذیرای شهروندان تهرانی است.
نظر شما