چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۸۵۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ مینا همتی از ۲۴ بهمن‌ماه در نگارخانه معرفت به نمایش درمی‌آید.
نگارخانه معرفت میزبان نقاشی‌هایی از طبیعت می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ مینا همتی با عنوان «حوض نقاشی» از ۲۴ بهمن ماه به مدت یک هفته در نگارخانه معرفت به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه تعداد ۳۰ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و ترکیب مواد ارائه می‌شود. 

مینا همتی از شاگردان استاد «سید جمال الدین خرمی‌نژاد» است. وی فراگیری نقاشی را به‌طور کلاسیک زیر نظر استاد خانم صدر کبیر (۱۳۶۶)، مینیاتور از محضر شاگردان استاد فرشچیان (۷۲-۷۴)، معرق چوب استاد زنگنه سازمان میراث فرهنگی سال (۷۲-۷۳)، باز آموزی طراحی و فراگیری آبرنگ پایه درکلاس آقای فرشید رستگارفر (۸۰-۷۷)، فراگیری هنر آبرنگ نزد زنده یاد استاد سید جمال الدین خرمی‌نژاد از سال ۸۱ به مدت ۱۰سال و شاگردی در محضر استاد یعقوب انوش در هنر خوشنویسی (۹۳-۹۲) و برگزاری چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی را در کارنامه هنری خود دارد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۲۴ بهمن ماه تا ۲ اسفند ماه به نگارخانه فرهنگسرای معرفت از ساعت ۸ تا ۱۸ به جز روزهای تعطیل واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیر گذر همت مراجعه  کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس بگیرند.
نظر شما