جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۹
کد خبر: ۸۵۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
در راستای هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب انجام می‌شود؛
مدیرعامل موسسه نشر شهر از امضای تفاهم نامه‌ای میان شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید حسینی، ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است تا مجموعه شهر آفتاب اردیبهشت ماه سال آینده میزبان نمایشگاه بین المللی کتاب باشد. بر این اساس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران بر آن شدند تا کلیاتی را در خصوص محورهای مختلف این رویداد فرهنگی در قالب تفاهم نامه به ثبت برسانند.

وی با اشاره به موارد مطروحه در تفاهم نامه عنوان کرد: اداره محتوایی، فنی، اجرایی و خدماتی نمایشگاه بین المللی کتاب و تفکیک وظایف مدیریت شهری و وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از مهم ترین موضوعات مورد توجه در تفاهم نامه است. در این خصوص، متن اولیه تفاهم نامه تدوین و پس از بررسی معاونت های مختلف شهرداری و مسئولان وزارت ارشاد در آینده ای نزدیک به امضای دو طرف می رسد.

مدیرعامل موسسه نشر شهر گفت: قرار است تا اداره داخل نمایشگاه و محتوای فرهنگی آن برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد و شهرداری تنها به عنوان نیروی کمک کننده به مسئولان فرهنگی یاری برساند.

منبع: تهرانشهر
نظر شما