شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۶
کد خبر: ۸۵۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
پنجمین نشست پژوهش نقد فیلم با عنوان به تماشای کتاب با نمایش و تحلیل فیلم سینمایی «ماتیلدا» ساخته دنی دویتو برگزار می‌شود.
کتابداران به تماشای فیلم «Matilda» می‌نشینندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ پنجمین نشست «به تماشای کتاب» ساعت ۱۴ روز شنبه هشتم اسفند با نمایش و برگزاری جلسه نقد و تحلیل فیلم «ماتیلدا» ساخته «دنی دویتو» و با حضور سیامک محبوب به عنوان کارشناس و تحلیل‌گر با همراهی جمعی از کتابداران در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.

فیلم ماتیلدا در سال ۱۹۹۶ بر اساس رمانی به همین نام، به نویسندگی رولد دال توسط دنی دویتو ساخته شده است. این فیلم برنده جایزه «ستاره جوان» از سوی هفته‌نامه هالیوود ریپورتر و بهترین کارگردانی از جشنواره‌های بین‌المللی «سینه‌کید» هلند و «اولوی» فنلاند است.
 
سلسله نشست ـ پژوهش‌های نقد فیلم با مضمون کتاب و مطالعه، با عنوان «به تماشای کتاب» با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌هایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها به همت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

نظر شما