پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۱
کد خبر: ۸۵۹۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
با حضور حسین فدایی حسین و داوود کیانیان برگزار می‌شود
کانون نمایش فرهنگسرای خاتم (ص) کارگاه‌های آموزشی نمایش خلاق را با حضور حسین فدایی حسین و داوود کیانیان برای معاونان و مربیان پرورشی مدارس برگزار می‌کند.
کارگاه‌های آموزشی نمایش خلاق برای مربیان مدارس منطقه ۱۸به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این کارگاه آموزشی که تعداد ۴۰ نفر از معاونیا و مربیان پرورشی مدارس منطقه حضور خواهند داشت ضمن بررسی و تحلیل نمایش کودک، انتخاب متن خلاقانه، آموزش کارگردانی و چگونگی استفاده از ابزار و امکانات جهت خلق یک نمایش خلاق طرح و بررسی می‌شود. 
 
هدف از انتخاب معاونان و مربیان پرورشی مدارس به عنوان مخاطب این برنامه ارتباط موثر آنان با دانش‌آموزان است و اینکه می‌توانند دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته تئا‌تر را در مدارس شناسایی و روی آنان سرمایه گذاری کنند. 
 
این برنامه در ۴ کارگاه آموزشی در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود. کارگاه اول شامل بررسی و تحلیل نمایش کودک و نوجوان و نمایش خلاق در مدارس است. موضوع کارگاه دوم انتخاب متن خلاقانه همراه با معرفی متن و ساختار نویسندگی در مدارس است. در کارگاه سوم نقش آموزش کارگردانی نمایش خلاق در مدارس بررسی می‌شود که همراه با پخش فیلم و تحلیل آن است. کارگاه چهارم نیز به چگونگی استفاده از ابزار و امکانات موجود در مدرسه و جذب مخاطب علاقه‌مند به بازی در نمایش اختصاص دارد. 
 
داوود کیانیان نویسنده، پژوهشگر و کارگردان حوزه کودک، حسین فدایی حسین نویسنده، کارگردان و پژوهشگر حوزه کودک، دکتر وفاداری استاد دانشگاه تهران و نویسنده و پژوهشگر حوزه تئا‌تر کودک، کارشناسانی هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت. 
 
این کارگاه‌های آموزشی با مشارکت آموزش پرورش منطقه ۱۸ و کانون نمایش فرهنگسرای خاتم(ص) روز ۱۲ اسفند ساعت ۱۴، روز ۱۷ اسفند ساعت ۹ صبح، روز ۱۹ اسفند ساعت ۹ صبح و روز ۲۴ اسفند ساعت ۹ صبح به نشانی شهرک ولی‌عصر (عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی میزبان معاونان و مربیان پرورشی مدارس است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما