چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۶
کد خبر: ۸۶۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود
گلزار شهدای بهشت زهرا(س) پنجشنبه بیستم اسفند میزبان نخستین اجتماع «هم‌عهدان شهدا» با حضور خانواده ۲۳هزار هم عهد شهید پایتخت می‌شود.
نخستین اجتماع هم‌عهدان در مزار شهدابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه برگزاری فاز دوم طرح فراگیر «هم عهدی با شهدا» و استقبال شهروندان پایتخت در تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اجتماع بزرگ هم‌عهدان شهدا ساعت ۱۳:۳۰ بیستم اسفند‌ماه در مزار شهدای گمنام بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.
 
این برنامه همزمان با ایام فاطمیه و به عنوان اختتامیه طرح «کاشت نهال هم عهدی» که در هفته منابع طبیعی در پنج نقطه پایتخت با کاشت ۲۳ هزار نهال برگزار شد، به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری بر مزار مطهر شهدا اجرا می‌شود.
   
این مراسم با حضور رییس و مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیران مناطق ۲۲گانه پایتخت و خانواده‌های شهدا و خانواده هم‌عهدان با شهدا با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.
  
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند ظهر پنج‌شنبه بیستم اسفند در مزار شهدا، میدان شهدای گمنام، جنب قطعه ۴۴ حضور پیدا کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما