جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۳
کد خبر: ۸۶۱۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
پنجمین پویش مطالعاتی روشنا برگزار می‌شود
کتاب‌های «شهر ضرب‌المثل‌ها»، «ملاقات در شب آفتابی» و «گا‌م‌های سلوک» در پنجمین پویش مطالعاتی روشنا همزمان با آغاز سال نو با تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
امسال کتاب عیدی دهیمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین پویش مطالعاتی روشنا که پیش از این کتاب «نامیرا» نوشته صادق کرمیار را در چهارمین پویش خود معرفی کرده بود، در این دوره ۳ عنوان کتاب با نام‌های «شهر ضرب‌المثل‌ها» اثر حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری، «ملاقات در شب آفتابی» اثر علی موذنی و «گا‌م‌های سلوک» اثر حسن قدوسی‌زاده را در یک بسته با شعار «امسال کتاب عیدی بدهیم» به علاقه‌مندان معرفی کرد. 
 
کتاب «شهر ضرب‌المثل‌ها» ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان به ضرب المثل‌های شیرین ایرانی می‌پردازد. این کتاب پیش از این در ۵ جلد و با قیمت ۱۲ هزار ۵۰۰ تومان منتشر می‌شد که در این طرح با قیمت ۴ هزار تومان ارائه می‌شود. 
 
رمان «ملاقات در شب آفتابی» تقدیر شده در سومین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، به خاطرات جانبازان دفاع مقدس در زمان جنگ تحمیلی می‌پردازد که با قیمت ۹ هزار تومان در بازار کتاب عرضه می‌شد و در این پویش با قیمت ۴ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. 
 
کتاب «گا‌م‌های سلوک» عنوان کتاب دیگری است که در این طرح عرضه می‌شود. این کتاب ویژه گروه سنی بزرگسالان است که به چهل مرحله در کسب معنویت و تربیت اخلاقی اشاره می‌کند. این کتاب با قیمت۱۰ هزار تومان منتشر شده است که در این طرح با قیمت ۶ هزار تومان توسط نشر معارف عرضه می‌شود. 
 
پویش مطالعاتی روشنا از سال۹۲ و همزمان با دهه ولایت با کتاب «خط روشن» آغاز و در دهه فجر‌‌ همان سال با کتاب «خط امام» ادامه پیدا کرد. سومین دوره پویش ازمهر ماه سال ۹۳ با بیست جلد کتاب «سبک زندگی» آغاز و در مهر ماه سال ۱۳۹۴ خاتمه پیدا کرد. 

«نامیرا» عنوان کتاب چهارمین پویش مطالعاتی روشنا است که از مهر ماه سال ۹۴ آغاز و همزمان با ۹ دی‌‌ همان سال پایان یافت. 

پنجمین پویش مطالعاتی روشنا به همت فرهنگسرای مترو، نشر معارف و انتشارت بوستان فدک، پاتوق کتاب، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، موسسه شهید حاج احمد کاظمی و کتاب فردا برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها می‌توانند نام کتاب مورد نظر را به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۳۳۰۰۶۹۹۲ ارسال و یا از نسخه الکترونیکی نرم افزار کتابخوان پاتوق کتاب patogh. mobi این کتاب را تهیه کنند. 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر از پویش‌های مطالعاتی روشنا به نشانی rushana.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: روشنا ، کتاب ، مترو ، مطالعه ، نوروز ، عیدی
نظر شما