جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۶۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کتابخانه‌های فعال منطقه ۵ همزمان با تعطیلات نوروز ۹۵ میزبان ۱۳۰۰ نفر در بخش‌های ثبت‌نام، امانت، سالن مطالعه، مرجع و ... بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه‌های فردوس، شیخ هادی نجم‌آبادی فرهنگسرای معرفت و شهدای حصارک از کتابخانه‌های تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵، به منظور افزایش سرانه مطالعه و رفاه اعضای کتابخانه‌ها در تعطیلات نوروزی از ۵ تا ۱۱ فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای مراجعه‌کنندگان در تمامی بخش‌ها بود. 
 
کتابخانه‌های فردوس و شهدای حصارک در روزهای فرد ویژه آقایان و در روزهای زوج ویژه بانوان و کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی در روزهای فرد پذیرای بانوان و در روزهای زوج نیز پذیرای آقایان بود.
 
در روزهای نوروز هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات کتابخانه‌های فعال منطقه 5 بهره‌بردند که ۲۵۰ نفر از آنان جزو ثبت‌نام‌های جدید این کتابخانه‌ها محسوب می‌شوند.
 
علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر از برنامه‌های این کتابخانه با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما