چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۸۶۲۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۸۰ دوره جدید را در سال ۱۳۹۵ با رویکرد «تهران، تکریم زندگی» معرفی می‌کند. این مرکز آمادگی بررسی دوره‌های جدید و همچنین جذب استادان و مربیان در حوزه‌های مختلف را دارد.
معرفی 80 دوره جدید و جذب مدرسین نوآور و خلاق در مرکز آموزش
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متخصصان و مربیان فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه آموزشی در تمامی رشته‌ها می‌توانند فایل نمونه کار خود را همراه درخواست به مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری ارائه دهند.

مرکز آموزش با رویکرد جدید و ارائه دوره‌های پیشرفته در سراسر مناطق ۲۲‌گانه شهر تهران آمادگی بررسی و معرفی دوره‌های جدید و جذب مدرسان برای این دوره‌ها را دارد.
 
داوطلبان شرکت در امور آموزشی می‌توانند به مراکز سازمان اعم از فرهنگسراها و خانه فرهنگ‌ها مراجعه کنند و از طریق واحد آموزش مناطق به مرکز معرفی شوند که طی برگزاری دوره‌های آزمون و پایش برای تدریس در مراکز سازمان جذب خواهند شد.
 
در دوره جدید مرکز آموزش بالغ بر ۸۰ دوره جدید (مشاوره ورزشی، طنزنویسی، تقویت هوش منطقی، ریاضی به کمک چرتکه ایرانی و محاسبات ذهنی ۱ (ویژه کودکان)، تقویت هوش منطقی، ریاضی به کمک چرتکه ایرانی و محاسبات ذهنی ۲ (ویژه بزرگ‌سالان)، تربیت مربی خلاقیت، ربات کوچولو، برنامه‌نویسی اندروید، کارگاه مشاوره گروهی زوج‌درمانی و ...) در مراکز خود برگزار می‌کند که شهروندان با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز در منطقه سکونت خود می‌توانند ثبت‌نام کنند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک ۱۹۵، طبقه پنجم مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۸۹۰۹۵۱۴ تماس بگیرند.
نظر شما