چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۴
کد خبر: ۸۶۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌کند:
دوره آموزشی سخنوری و فن بیان با آشنایی زبان بدن، تکنیک‌های مصاحبه موفق، تکنیک‌های سخن گفتن در جمع، تکنیک‌های مجری‌گری و... روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فرهنگسرای اخلاق برگزار خواهد شد.
دوره آموزشی سخنوری و فن بیانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فاطمه رامه، مسئول آموزش فرهنگسرای اخلاق با اعلام این خبر گفت: در این کلاس آموزشی با توجه به نیازی که این روزها در دنیای کسب و کار به این فن پیدا شده، سعی شده است به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و با ارائه تکنیک‌های استاندارد برپا شود.
 
وی در ادامه با تاکید به این نکته که استفاده روزافزون از فضای مجازی باعث شده است بسیاری از افراد در ارتباطات رودررو دچار مشکل شوند افزود: سختی ایراد سخنرانی در حضور جمع، ناتوانی در ابراز خواسته در جمع، نداشتن اعتماد به نفس برای حضور پیدا کردن در جمع و... ازجمله مشکلاتی است که این روزها گریبان‌گیر بسیاری از افراد شده است. 
 
وی اظهار داشت شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها با مواردی ازجمله تکنیک‌های زبان بدن، ارائه فنون نفوذ به درون دیگران، چگونگی ایراد یک سخنرانی خوب، تکنیک‌های مصاحبه موفق، ارائه تکنیک‌های سخن گفتن در جمع، ارائه تکنیک‌های مجری‌گری و مواردی از این دست آشنا خواهند شد و هر کس می‌تواند با توجه به مشکل و نیاز خود از موارد ارائه شده استفاده کند.
  
رامه با معرفی علیرضا معینی به‌عنوان گوینده ارشد رادیو و تلویزیون و نویسنده کتاب گویندگی و صاحب سبک در گویندگی، شعرخوانی و دکلمه و مدرس این کلاس، یکی دیگر از دلایل برپایی این کلاس را کارآفرینی بیان کرد و افزود: یکی از اهداف اصلی فرهنگسرای اخلاق در برپایی هر کلاس آموزشی کاربردی بودن آن در زندگی شغلی و معنوی افراد است و همه افراد بالای ۱۲ سال قادر به شرکت در این کلاس هستند.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۱۲۳۰۰ واحد آموزش فرهنگسرای اخلاق تماس بگیرند.
نظر شما