جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۲
کد خبر: ۸۶۲۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷ با هدف ارتقای سطح دانش شهروندان این منطقه دوره‌های آموزشی مختلفی را در فصل بهار برگزار می‌کند.
شروع ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی منطقه ۱۷به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این دوره‌های آموزشی در بخش‌های مختلف مانند مهارت‌های اجتماعی، ادبی و نمایشی، هنرهای سنتی و صناعی، هنرهای خانگی، آموزش‌های اجماعی و فرهنگی، هنرهای تجسمی، علوم رایانه، دوره‌های ویژه کودکان و دوره‌های رایگان قرآنی  شامل می‌شود.

در قسمت هنرهای سنتی آموزش‌هایی از قبیل قالی‌بافی، گلیم‌بافی، سفالگری، جاجیم، کاشی‌کاری و سفال نقش برجسته و از هنرهای خانگی می‌توان به انواع آشپزی‌ها، متدهای خیاطی و چادردوزی آسان، از هنرهای تجسمی می‌توان به طراحی، عکاسی و خوشنویسی اشاره کرد. در بخش علوم رایانه نیز از دوره‌های میکس و تدوین فیلم، رباتیک، وبلاگ نویسی و ... می‌توان نام برد.

این منطقه همچنین در قسمت آموزش‌های اجتماعی و فرهنگی دوره‌هایی هم چون مدیریت استرس، تربیت دینی در کودکان، مشاوره‌های فردی در زمینه‌های خانواده، کودک، ازدواج، تربیتی و برطرف سازی دروغ‌گویی، بیش فعالی و افسردگی در کودکان را برگزار می‌کند.

دوره‌های ویژه کودکان نیز که شامل شعر و قصه، خلاقیت، نقاشی کودک، ریاضی ذهنی، اوریگامی، شطرنج، سفال و ساخت هواپیمای گلایدر در این منطقه برپاشده است.

کانون قرآن فرهنگسرای بهاران در تمام دوره‌های آموزشی خود که از آنها می‌توان به حفظ قرآن، فصیح خوانی، تجوید، تفسیر، ترجمه و تفسیر، مفاهیم، شبهه شناسی و احکام اشاره کرد به‌صورت رایگان ثبت‌نام می‌نماید.

دوره‌های ادبی و نمایشی و همچنین آموزش موسیقی و آواز جمعی از دیگر دوره‌های آموزشی است که منطقه ۱۷ افتخار ارائه خدمت در این زمینه‌ها را به شهروندان خود دارند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به آدرس میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، فرهنگسرای بهاران و خیابان قزوین، خیابان قلعه مرغی، خیابان یوسفی خانه فرهنگ سلمان فارسی مراجعه کنند.

شماره‌های ۵۵۶۴۵۳۸۹ و ۶۶۲۱۳۷۳۸ برای آگاهی بیشتر اعلام‌شده است.

نظر شما