سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۲
کد خبر: ۸۶۳۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد علی قربانی با عنوان «حیات خلوت» از روز شنبه ۲۸ فروردین به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
نمایشگاه خوشنویسی «حیات خلوت» در نگارخانه ابن سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، استاد محمد علی قربانی متولد ۱۳۵۱ از تهران و با سابقه هنری بالای ۲۷سال بوده و تحت تعلیم زنده یاد استاد یوسف خاموشی افشار، استاد غلامحسین امیر خانی، استاد صمدی هنر خوشنویسی را آموخته است. 

اخذ درجه استادی از شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران در رشته نستعلیق و نسخ، مدرس انجمن خوشنویسان ایران، اخد درجه یک هنری در سال ۹۱، برگزیده نخست جشنواره خوشنویسی جهان اسلام سال ۱۳۸۱، برگزیده نخست ۵ دوره نمایشگاه بزرگ قرآن کریم، برگزیده نخست جشنواره امام علی (ع) ۱۳۷۹و... از افتخارات ایشان است.

از آثار کتابت شده ایشان می‌توان به دیوان بابا طاهر، منتخب مفاتیح الجنان، دیوان خیام، کتب ادعیه بیش از ۱۵ مورد و... اشاره کرد و در این نمایشگاه ۴۰ تابلوی نفیس با موضوعات ادبی، عرفانی و مذهبی به خط نستعلیق و نسخ نمایش گذاشته شده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه که تا تاریخ یکم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما